sobota, 2 listopada 2013

Wyzwanie #3 / Challenge #3

Witam!
Listopad się rozpoczął, więc ruszamy z trzecim wyzwaniem na naszym blogu. Jak zwykle inspirujący cytat a tym razem także moodboard!

Hello!

November has begun, so we start our third challenge on here. An inspiring quote and this time the moodboard to interpret! 

Here is the quote :

Cytat:


Moodboard:





Our projects:
Nasze interpretacje :

Szczerze nie umiem opisać jak zinterpretowałam cytat z tego wyzwania. Bardzo dużo dla mnie znaczy w moim codziennym życiu i po prostu nie mogę powiedzieć co siedzi we mnie gdzieś tam głęboko. Przepraszam, ale mam nadzieję, że ten cytat zmusi Was do zastanowienia się nad swoim życiem, marzeniami, celami które chcecie osiągnąć. Podczas tworzenia mojej pracy myślałam o cytacie i próbowałam zrobić coś pięknego używając małych rzeczy. Zrobiłam taga inspirując się vintage'owymi kolorami i koronkami z moodboard'u który przygotowałam.

To be honest I can't describe how I interpeted this week's quote. It means a lot to me in my daily life and I just can't tell you what is happening inside me. So I'm sorry for that, but I hope it will make you think about your life, dreams, things you want to achieve. I was thinking about the quote while making my project and trying to make something beautiful while using small embellishments.
 I made a tag, using vintage colors and laces - inspired by the moodboard I created. 





Sajcia : 

Stworzyłam kartkę :) Kolory z moodboardu powiedziały mi - musi być nieco vintage i romantycznie. Tak więc się stało. Obok pojawił się cytat i gdy tylko usiadłam do papierów wiedziałam, że pójdę w minimalizm. Skoro dla wielkiego umysłu nic nie jest małe, tak samo to przesłanie, mimo skromnej oprawy będzie dla owego bardzo istotne :) 

I create a card. Colours on moodboard inspired me to create vintage and romantic card. Also there is a quote - and when I read it I knew what I should do. If for a great mind nothing is little so I think that this simple card has a lot of sense for a great mind. 



Szczerze mówiąc na początku kompletnie nie wiedziałam jak się zabrać za cytat. I w końcu wymyśliłam. Dla wielkiego umysłu nie jest małe - nawet taka mała forma jak tag jeśli potrafi się zauważyć jego przesłanie czyli, w tym przypadku, miłość. Z moodboardu wziełam vintageowy styl i barwy - biel, miętę oraz brąz i beż.

I completely didn't know how to interpret the quote at first if I have to be honest. But finally I succeeded. To a great mind nothing is little - even such small thing like a tag if you can notice its meaning, in this case, love. I took from the moodboard vintage style and colours - white, mint green, brown and beige.




 Zainspirowałam się turkusem i fajkami z moodboardu, a cytat umieściłam na moim shadowboxie.

 I was inspired by turquoise and pipes from the moodboard. I put the quote on my shadowbox.


 


Inspiracja od zwyciężczyni poprzedniego wyzwania :

Last challenge winner's inspiration:



Witajcie Na imię mam Sandra, a w blogowym świecie istnieję także jako Ardnas. Scrapbooking odkryłam niedawno, bo ponad rok temu, a całkowicie wsiąkłam dopiero na wakacjach i już nie wyobrażam sobie bez tego swojego życia Najbardziej lubię robić kartki, choć ostatnio coraz bardziej podoba mi się robienie notesów i powoli przymierzam się też do albumów. Zazwyczaj kiedy tworzę, to po prostu zestawiam ze sobą różne kolory, faktury, wzory do czasu, aż stwierdzę: „To jest to!” i potem dobieram do tego dodatki, które nadają charakteru pracy. A kiedy szukam czegoś nowego, świeżego, wtedy sięgam do aktualnych wyzwań, by zmusić swój mózg do bardziej kreatywnego myślenia. Lubię wykorzystywać w swoich pracach wstążki i papiery w kropki, a ostatnio zauroczyły mnie też koronki

Hello,
My name is Sandra, my nick name is Ardnas. Scrapbooking was discovered by me not so long ago, because just one year, but I started creating for real during the summer and now I can't imagine my life without it!
I love making cards the most, but lately I also like notebooks and I would love to try making albums as well.
Usually while creating I mix different colors, patterns until I think "This is it!". Then I choose embellishments which make the project pop. When I look for something new and fresh I choose different challenges to make my brain to think even more creatively. I like using ribbons, dotted papers, lately also laces.
Na dzisiejsze wyzwanie przygotowałam dwustronny szkicownik. Ma on dwa przody, by nie ograniczać rysującego. Pomysł dwóch ozdobionych okładek i napisy nawiązują do cytatu, natomiast z moodboard’a pochodzą: turkusowy kolor okładki i delikatna kolorystyka dodatków, ornament na okładce, motyw zegara, koronki, oraz motyw kobiety.
For today's challenge I prepared a double-sided sketchbook. It has two covers, so the drafter will not feel limited. The idea of two decorated covers and titles refer to the quote. Turquoise cover, delicate colors of embellishments, ornament on the cover, clock motive, laces and a woman were inspired by the moodboard.



Więcej prac naszego Gościa znajdziecie tu: http://ardnasstudio.blogspot.com/

Projects of our Guest, you can find here: http://ardnasstudio.blogspot.com/



Jeszcze zasady:


1. Zróbcie nową, niepublikowaną wcześniej pracę zainspirowaną cytatem i moodboardem. Z moodboardu możecie wybrać, co tylko chcecie: kolor, wzór, jakiś element. Tylko nie zapomnijcie nam napisać, co stanowiło źródło Waszej inspiracji.

2. Macie czas na zgłaszanie prac do 15 listopada.

3. W poście z pracą zamieśćcie podlinkowany do tej strony banerek.

4. Zgłoście się za pomocą żabki (podlinkujcie post z pracą, nie całego bloga).

5. Możecie zgłosić Waszą pracę do 2 innych wyzwań.

6. Bawcie się dobrze :)

And now the rules:

1. Make new and unpublished earlier project inspired by quote and moodboard. From the moodboard you can take whatever you want: colour, pattern, some element. Just don't forget to write us, what inspired you.

2. You can link up your entries by November 15th.

3. Include a badge on your blog post which will be linked to the post with the challenge.

4. Link up with LinkTool (only the post with project, not the whole blog)

5. The project, which takes part in our challenge can be submitted to two other challenges at most.

6. Have fun :)

Wyniki ogłosimy  w poniedziałek 18 listopada. Zwycięzca otrzyma banerek i zostanie Gościnnym Projektantem.

Results of the challenge are going to be announced on Monday, November 18th. The winner will be honored with a bagde and possibility of being our Guest Designer. 


Banerek do podlinkowania:

A badge to link up:  

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz