sobota, 8 marca 2014

Kopertowe wyzwanie #12

Witajcie :)

Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet :) Mam nadzieję, że faceci obdarują Was pięknymi kwiatami i pysznymi czekoladkami :)

Zastanawiacie się pewnie, cóż tym razem dla Was przygotowałam, więc nie będę Was dłużej trzymała w niepewności. Oto cytat:

Natomiast jeżeli chodzi o wytyczne, to chciałabym, żebyście przygotowali pracę z motywem koperty - może być album na kopertach, stempel-koperta, tekturka, możecie użyć koperty na kartce/scrapie, co tylko wymyślicie ;)

Inspiracje naszego DT:

mru

Jedną z rzeczy, które najbardziej lubię w moim związku, jest to, że mój chłopak cierpliwie wysłuchuje wszystkiego, co mu opowiadam o scrapbookingu, który jak wiecie jest moją pasją. Biedny godzinami słucha o nowych przydasiach, papierach, technikach. Ja w zamian słucham o nowych modelach telefonów, jak się je naprawia, o częściach do komputera i innych rzeczach, z których nic nie rozumiem ;) ale naprawdę uwielbiam słuchać, jak chłopak opowiada mi o tym z takim zapałem. Dlatego myślę, że ta rozkładówka do Project Life'u o Walentynkach się nadaje w sam raz.


Nats:
Długo myślałam nad tym jak ugryźć podany temat. Po dokładnym przeanalizowaniu wszystkich składowych stworzyłam kopertówkę, ponieważ przkazując w życzeniach ciepłe słowa pełne miłości naprawdę promienieje z nas piękno. ;)


sajcia; 

Miałam problem z ugryzieniem tematu pasji :D o ile koperta, idealnie wpasowała się w mój pomysł na scrapa, o tyle nie mam żadnych zdjęć, które odpowiednio oddawałyby pasję. tak więc postanowiłam pokazać Wam moją pasję, a raczej inspirację do tworzenia, i do zycia w sumie też :) 



Zasady:

1. Zróbcie nową, niepublikowaną wcześniej pracę zainspirowaną cytatem i tematem. Temat możecie zinterpretować, jak tylko chcecie. Tylko nie zapomnijcie wspomnieć jak.
2. Macie czas na zgłaszanie prac do 21 marca
3. W poście z pracą zamieśćcie podlinkowany do tej strony banerek.
4. Zgłoście się za pomocą żabki (podlinkujcie post z pracą, nie całego bloga).
5. Możecie zgłosić Waszą pracę do 2 innych wyzwań.
6. Bawcie się dobrze :)

Wyniki podamy 24 marca, a zwycięzca zostanie naszym Gościnnym Projektantem :)

Zapraszam serdecznie do zabawy!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz