sobota, 17 maja 2014

Wyzwanie #17


Hej! 
Przygotowując dla Was wytyczne do wyzwania, byłam święcie przekonana, że kiedy będziemy je publikować dalej będzie pięknie, słonecznie i wszystkim będzie się aż chciało żyć!
a tu pogoda spłatała mi psikusa, i nie wiem jak u Was, za to u mnie w Warszawie trudno powiedzieć o jakimkolwiek słońcu :P

Mam jednak nadzieje, że wytyczne na ten miesiąc przypadną Wam do gustu :) 

Oto inspiracyjny moodboard : 


tutaj cytat :

\

NASZE PRACE 

Sajcia :

Ja stworzyłam wspomnieniowego słonecznego scrapa, z dużą dawką pozytywnej energii!


mru

Stworzyłam LO o Papiorzanym Combrze. Jak dla mnie idealnie wpisuje się w cytat, bo po pierwsze wspaniale się bawiłam. A po drugie zawsze chciałam żyć bardziej spontanicznie, a decyzja o wyjeździe była spontaniczna w 100% ;) Z moodboardu zainspirowałam się mocnymi kolorami.


Nats:
Zrobiłam scrapa ze wspomnieniem zeszłorocznego bożonarodzeniowego spotkania na uczelni. Zainspirowałam się ciepłymi barwami z moodboardu.





GOŚCINNA PROJEKTANTKA


[bp.png]

A oto praca naszej przecudownej gościnnej projektantki Lizzi, która stworzyła dla Was niesamowitą inspirację ! 
And now, incredible and amaizing card which Lizzi do for our challeng! Thank you guest designer, it's FAB!






Zasady:

1. Zróbcie nową, niepublikowaną wcześniej pracę zainspirowaną cytatem i moodboardem. Z moodboardu możecie wybrać, co tylko chcecie: kolor, wzór, jakiś element. Tylko nie zapomnijcie nam napisać, co stanowiło źródło Waszej inspiracji.

2. Macie czas na zgłaszanie prac do 30 maja.

3. W poście z pracą zamieśćcie podlinkowany do tej strony banerek.

4. Zgłoście się za pomocą żabki (podlinkujcie post z pracą, nie całego bloga).

5. Możecie zgłosić Waszą pracę do 2 innych wyzwań.

6. Bawcie się dobrze :)


2 komentarze: