sobota, 21 czerwca 2014

Wyzwanie #19

Hej!
Witajcie w kolejną sobotę!
Z małym opóźnieniem, ale jesteśmy i wracamy z głowami pełnymi pomysłów.
Dzisiaj czas na wyzwanie, którego wytycznymi są cytat:



oraz moodboard:


Żródła:
1 2 3 4

Zobaczcie, co stworzyło nasze DT:

mru
 Stworzyłam prostego miłosnego scrapa.


Nats:
Zmajstrowałam LO z najlepszym facetem na świecie. :D


Sajcia

moja minimalistyczna kartka, bo warto się zagubić z takim kimś, kto zmienił nasze życie, 
najlepiej zniknąć z nim na zawsze :) 


Zobaczcie także pracę naszej cudownej gościnnej projektantki - Aggie:



Mam na imię Agnieszka, w scrapowym świecie występuję pod nickiem
Aggie. Scrapbooking poznałam dobre parę lat temu, ale moim hobby jest
dopiero od półtora roku. Od roku prowadzę bloga
craft-loving-animal.blogspot.com. Kartkowanie i scrapowanie jest moją
odskocznią od codzienności. Najczęściej tworzę kartki ponieważ są
takie... "użyteczne" i nie zajmują dużo czasu choć ostatnio coraz
częściej skłaniam się ku LOsom. Dziękuję za możliwość goszczenia na
blogu scrappin-fantasies.

Gdy tylko zobaczyłam cytat, wiedziałam, że moja praca musi być
związana z kimś szczególnym. Z moodboardu natomiast zainspirowały
mnie... trampki (a oprócz nich kwiaty i serce). Sam cytat umieściłam
też na LOsie, wpisując go pod wyszywany zawijas na papierze (żeby nie
było, to nie ja szyłam, taki papier naprawdę istnieje...).



Dziękujemy!

A teraz jeszcze kilka zasad dla przypomnienia.

1. Zróbcie nową, niepublikowaną wcześniej pracę zainspirowaną cytatem i z użyciem stempla.

2. Macie czas na zgłaszanie prac do 4 lipca.

3. W poście z pracą zamieśćcie podlinkowany do tej strony banerek.

4. Zgłoście się za pomocą żabki (podlinkujcie post z pracą, nie całego bloga).

5. Możecie zgłosić Waszą pracę do 2 innych wyzwań.

6. Bawcie się dobrze :)


Pozdrawiam!
xoxo, Nats

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz