sobota, 22 lutego 2014

Wyzwanie 11!

Hej ! 
Dzisiaj przychodzimy do Was z typowo słoneczno-wakacyjnym wyzwaniem!
Skoro mamy zimę, a pogoda nas nie rozpieszcza, 
musimy znaleźć trochę słońca w sobie!

Tym razem nasze DT i nasz gość specjalny jednomyślnie odniosło się do wyzwania tworząc scrapy :D
Ciekawe jesteśmy, co Wy stworzycie! 

Zapraszam więc do zainspirowania się moodboardem :


i cytatem :


A tymczasem spójrzcie na inspiracje naszego DT ! 

mru 

Najbardziej lubię spędzać lato nad morzem, ewentualnie jeziorem. To dla mnie idealne wakacje. Szum morza, wieczorne przechadzki wzdłuż brzegu <3 Dlatego wygrzebałam z komputera stare fotki i oscrapowałam sobie morze.


Zrobiłam wakacyjne LO w środku naszej wiosno - zimy, nawołujące lato do powrotu. :)



Sajcia

Ja stworzyłam bardzo wakacyjnego scrapa, ze zdjęciem znad morza! 
Uważam, że każdy powinien mieć w sobie odrobinę słońca każdego dnia, 
i w rezerwie, gdzieś w okolicach serca, trzymać jeszcze zapasowo, na te najbardziej pochmurne dni! 
Niezależnie od tego, czy są pochmurne przez pogodę, czy raczej przez emocje, które nas przygniatają!



I praca naszej gościnnej projektantki 
fantastycznego Kurdupla! 



Cześć wszystkim,
Mam na imię Ewa, a na co dzień jestem studentką prawa lubującą się w japońskiej popkulturze i książkach. Scrapami zajmuję się od prawie roku, ale wciąż uczę się i eksperymentuję z nowymi technikami. Nie wyobrażam sobie życia bez wycinania, klejenia i brudzenia przy tym połowy pokoju, chociaż czasami koliduje to z czasem który powinnam poświęcić na naukę ;P W sieci można mnie znaleźć pod nickiem Kurdupel :)








 Krótkie przypomnienie zasad jak zwykle:
1. Zróbcie nową, niepublikowaną wcześniej pracę zainspirowaną cytatem i tematem. Temat możecie zinterpretować, jak tylko chcecie. Tylko nie zapomnijcie wspomnieć jak.
2. Macie czas na zgłaszanie prac do 7 marca
3. W poście z pracą zamieśćcie podlinkowany do tej strony banerek.
4. Zgłoście się za pomocą żabki (podlinkujcie post z pracą, nie całego bloga).
5. Możecie zgłosić Waszą pracę do 2 innych wyzwań.
6. Bawcie się dobrze :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz