sobota, 5 kwietnia 2014

Wyzwanie #14


Hej!
To już nasze 14 wyzwanie :P
Wytyczna na dzisiaj to : otwórzcie się! spróbujcie czegoś czego nigdy nie robiłyście, bądź zwykle nie robicie!
Jeśli zwykle robicie uporządkowane prace - nabałagańcie!
Jeśli lubicie romantyczne i kwiatowe kompozycje - może teraz spróbujcie czegoś prostego ?
Jeśli zwykle bałaganicie - możecie zaprowadzić na Waszych pracach nieco porządków!
Lubicie monochromatyczne klimaty ? Spróbujcie zobaczyć jak to jest gdy użyjecie większej liczby kolorów!
A jeśli jest coś czego nigdy nie próbowałyście - dajcie sobie szansę spróbować.
Pomediujcie, nawet za pomocą lakieru do paznokci i cieni do oczu!
Jeśli nie szarpiecie, nie rwiecie - zróbcie to!
Spróbujcie przełamać swój styl, spróbujcie wyszaleć się, spróbujcie!

i cytat :




Sajcia:

Ja, jeśli kojarzycie moje wcześniejsze rpace, to wiecie doskonale, ze nie tworzę w klimatach romantyczno-vintage'owych. Tak więc postanowiłam spróbować! Najpierw myślałam, że te wytyczne są bajecznie proste, jednak jak usiadłam do papierów dopadła mnie pustka!
Całe szczęście udało się! Co zgadza się doskonale z przesłaniem dzisiejszego cytatu!






mru

Zrobiłam mediową kartkę. O ile kartki nieraz robiłam, to zazwyczaj były one delikatne i romantyczne. Mediowej chciałam zawsze spróbować, ale nigdy nie było okazji, więc stwierdziłam, że teraz to dobry moment. Jak to bywa z mediami, bawiłam się całkiem nieźle ;)


Nats:
Moje ostatnie mediowe zabawy przeniosłam na kartkę, której jeszcze nigdy w takiej formie nie robiłam. ;) Poszalałam więc trochę też z kolorami, z którymi normalnie bałabym się szaleć. Użyłam po raz pierwszy akwareli (wcześniej pracowałam ze zwykłymi plakatówkami). Pierwszy raz zrobiłam też kartkę bez żadnej wcześniejszej koncepcji. ;)



Zasady:

1. Zróbcie nową, niepublikowaną wcześniej pracę zainspirowaną cytatem i tematem. Temat możecie zinterpretować, jak tylko chcecie. Tylko nie zapomnijcie wspomnieć jak.
2. Macie czas na zgłaszanie prac do 17 kwietnia
3. W poście z pracą zamieśćcie podlinkowany do tej strony banerek.
4. Zgłoście się za pomocą żabki (podlinkujcie post z pracą, nie całego bloga).
5. Możecie zgłosić Waszą pracę do 2 innych wyzwań.
6. Bawcie się dobrze :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz