sobota, 19 kwietnia 2014

Wyzwanie #15

Witajcie :)

Mru z tej strony :) Przede wszystkim, chciałam Wam życzyć zdrowych, wesołych i spokojnych Świąt :)  Odpocznijcie trochę w te święta i nabierzcie siły, spędźcie je miło z rodziną i przyjaciółmi.

A może znajdziecie też chwilkę na relaks przy scrapowaniu? I to przy naszych wytycznych? ;) Które w tym tygodniu wyglądają tak:



 A tutaj inspiracje od naszego DT:

mru:

Pierwsze skojarzenie, jakie wywołuje u mnie słowo "artysta" to pędzle i farby. Dlatego w moim LO nie mogło ich zabraknąć. Przy użyciu farb zrobiłam zacieki i ręczny napis. Nie mogłam się też oprzeć i musiałam wcisnąć gdzieś aparat.
A samo LO oczywiście jest o scrapbookingu, bo to dzięki niemu spełniam się artystycznie.



Nats:
Zrobiłam LO z moim kuzynem, ponieważ jest małym kombinatorem i będąc z nim zawsze czuję tą aurę magii i niesamowitej kreatywności, którą wokół siebie roztacza.


Sajcia: 

Ja podobnie jak Nats zrobiłam zainspirowanego pędzelkami z moodboarda i magią jego kolorów scrapa! 
Jeśli chodzi o cytat to po pierwsze - zdjęcie z pingwinem z madagaskaru świadczy chyba o tym, że ja ciągle jestem dzieckiem :D po drugie uważam,że bałagan jaki zostawiłam na scrapie jest właśnie dowodem na to, że ciągle zostało we mnie coś z dziecka :) 


Zasady:

1. Zróbcie nową, niepublikowaną wcześniej pracę zainspirowaną cytatem i moodboardem. Z moodboardu możecie wybrać, co tylko chcecie: kolor, wzór, jakiś element. Tylko nie zapomnijcie nam napisać, co stanowiło źródło Waszej inspiracji.

2. Macie czas na zgłaszanie prac do 2 maja.

3. W poście z pracą zamieśćcie podlinkowany do tej strony banerek.

4. Zgłoście się za pomocą żabki (podlinkujcie post z pracą, nie całego bloga).

5. Możecie zgłosić Waszą pracę do 2 innych wyzwań.

6. Bawcie się dobrze :)

Wyniki podamy 5 maja, a zwycięzca zostanie naszym Gościnnym Projektantem :)

Miłej zabawy :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz